tirsdag 16. desember 2008

Der Dienstag - Bald Mitwoch.

Hei!

Nå er det snart slutt på dagen, endelig! Er ikke så sliten at det gjøre noe, men er i grunnen mer det at jeg er lei av å se film og diverse andre ting vi gjør denne siste uka før jul.
Vi hadde mattetest i dag. Den gikk egentlig sinnsykt bra. Jeg klarte alle oppgavene unntatt en, og det er det ikke noe å si på. :)
Nå har vi egentlig rettslære, men læreren vår lar oss se film. Jeg droppa ut. Sitter inne på grupperommet og er akkurat ferdig med å skrive brev til de tyske elevene vi skal på besøk til i mai. Ich freue mich viel!

Mattelæreren vår slutta i dag. Det var litt synd i grunn. Vi som var så godt i gang og ho som var så flink til å lære bort saker og ting.

Dette ble et rotete og kort blogginnlegg. Tenkte jeg skulle pakke ned tingene mine snart. Det er ikke lenge før dagen er slutt og vi skal endelig ta kvelden. Jeg må begynne å øve til historieprøven som skal tas på torsdag.

Ingen kommentarer: