søndag 7. desember 2008

Søndag - Mirra vil ha juleferie!

Hei.

Nå er søndagen snart over. Jeg er i grunn veldig trøtt og tenkte jeg skulle legge meg om ikke så altfor lenge. Bedre å være uthvilt i morgen enn å sitte og sove på skolen. Mandager er ille nok generelt, og det hjelper ikke om man er trøtt.

Jeg sto opp i elleve-tida. Spiste frokost og dro deretter til kjøpesenteret. Jeg fikk handla julegaver til alle jeg skulle kjøpe til i år. Hurra!!!! Jeg har vært treig i alle år så vidt jeg kan minnes, men i år gikk det smertefritt. :p Fikk også kjøpt et skjerf, en genser og en t-skjorte til meg selv. Er veldig fornøyd.

Da jeg kom hjem, bar det i vei til kirkekonsert. Jeg dro sammen med Daniel. Det r moren hans som leder koret. Jeg må si at hun er en av de mest kreative menneskene jeg kjenner! De var utrolig flinke. Det hørtes veldig godt at de hadde øvd en god del.
Vi kødda hele veien hjem. Sånne spøker om blind vold og andre morsomme vitset. :p Selvironi er vår spesialitet.

Da jeg kom hjem trente jeg litt. Orka egentlig ikke men gjorde det likevel. Jeg sover bedre når jeg har vært i fysisk aktivitet, og det gjelder sikkert flre av oss.

Nå har jeg øvd litt til matteframføringa vi skal ha i morgen. Føler meg ikke helt trygg på den, men har en fritime å øve på i morgen. Jeg er litt spent for jeg har aldri hatt matteframføring før.

Nå stikker jeg til sengs.
Natta!

Ingen kommentarer: