fredag 19. desember 2008

Fredag - JULEFERIE!

Hei!

Nå er det endelig juleferie! Å, som jeg har ventet på dette! Nå syns jeg virkelig at vi har fortjent ferie. Det har vært nok å slite med i høst.

I dag på skolen begynte klassen med å ha julequizz. Vi kom ganske langt bak, på nest siste plass tror jeg, men det var faktisk veldig morsomt likevel. Gruppa var trøtt og klar for ferie, men det viktigste er jo å være med, ikke å vinne! Etterpå var vi i aulaen og så på underholdning. Det var mye forskjellig: Sang, dans, spilling og skuespill. Det var noen kjempeflinke folk! Man kunne godt høre at de hadde øvd mye. Jeg ble veldig imponert.

Vi slutta kvart over ti. Drosja kom halv elleve. Det vart kalt å vente, men det gjorde ikke noe! Da jeg kom hjem, slappa jeg bare av. Jeg hadde ikke sovet stort i natt. Det har sikkert noe med at jeg gleda meg til i dag.

I helga skal det ikke skje stort. Tror jeg skal ta meg en tur på biblioteket, med tanke på at det forrige besøket der ble ganske mislykka (bøkene var kjempeelendige!). Ellers skal vi kanskje på besøk til noen folk, men det blir nok mest avslapning. Tror vi reiser til Skjåk på onsdag og blir til helga eller etter. Vi får se.

Nå har jeg ikke mer å si. Vi får se om jeg skriver så mye denne jula. Håper alle for en super juleferie, en slik alle håper på! *juleklem*! ;)

Ingen kommentarer: