mandag 9. mars 2009

Mandag - Ich bin glücklich!

Hei!

Jeg er virkelig så ubeskrivelig lykkelig at jeg ikke får sagt det. Det skjer så mange herlige ting at jeg ikke vet hvordan jeg skal få sagt det. Både store og små ting. Det er mest av de små, men de gleder faktisk veldig mye! Her er alle de fantastiske tingene:
1 På fredag skal jeg ENDELIG på sykehuset og fiksa øya mine. Har gleda meg skikkelig lenge. Det tok sin tid før jeg fikk sumla meg til å ordne det. Det skal bli så herlig å få orden på det nå.
2 Jeg gjorde den fantastiske oppdagelsen at jeg snart skal slutte med matte. Det går virkelig fort mot sommer nå! Men det er litt skummelt også, for jeg må virkelig være klar i tilfelle det skal bli eksamen.
3 Gymmen er faktisk sinnssyk morsom for tida. Det har den egentlig vært en stund. Jeg føler virkelig at jeg får til en god del.
4 Mobilen min er i drift igjen. Men det har jeg fortalt før.
5 Det smarte mennesket av en far jeg har, har endelig tatt til vettet og slutta å røyke. Det lukter faktisk helt herlig her i huset nå! Jeg håper virkelig at det holder og at han ikke setter i gang igjen. Dere som har folk rundt dere som røyker, veit hva jeg snakker om.
6 Nå har lærerne fra tilrettelagt som har vært i Tyskland, kommet tilbake. Jeg fikk høre litt av det spennende i dag. Gleder meg syyykt til i morgen og onsdag. Jeg gleder meg noe vanvittig. Det tror jeg nok alle er veldig lei av å høre nå. Dere får si fra, så skal jeg prøve å snakke litt mindre om det.
7 Jeg har fått plass på skriveleir! Hurra! Gleder meg noe vanvittig. Det skal bli så herlig å skrive ei hel uke, og bare å være sammen med folka jeg er glad i. Vet om flere som skal, Lena, Hanne, Isabel og Stina blant annet.

Nå er jeg utrolig sliten, men fornøyd med dagen. Har blitt en del å gjøre utover dagen. Har starta på tyskoppgaven vi må gjøre mens de folka som er i Tyskland er der. Jeg valgte skriveoppgaven. Orker ikke å framføre igjen. Det gjør meg så veldig nervøst. Vi skal skrive om ”Werbung im Fernsehen”. Heldigvis skal teksten være personlig, så jeg kan heller skrive hvor fæle de er i stedet for å skryte av dem.

Syns liksom jeg har fått ned det smarte jeg hadde tenkt å si. Forresten. Har lest en del blogger i dag. Jeg skjønner ikke hvordan folk klarer å skrive så mange fantastiske innlegg. Jeg er så sinnssykt stolt av folka mine! Her er noen blogger jeg vil anbefale.
Natalies blogg. Den er alltid fylt av den spennende hverdagen til Natalie, positivitet og fine opplevelser.
www.natalies-verden.blogspot.com

Idas blogg. Ida skriver sjeldnere enn før, men lange og helt fantastisk og überspennende innlegg!
www.antiinteressant.blogspot.com

Ida Maries blogg. Jeg har ikke lest så mange innlegg, men her har vi et menneske med sterke meninger. Akkurat nå er det en liten besettelse for ja-mat og nei-mat. Men det står mange koselige og spennende ting.
www.imh.blogg.no

Da tror jeg egentlig at jeg har fått med det jeg skulle for denne gang. Dere får ha det fint så lenge, schöne Menschen.

Ingen kommentarer: