søndag 8. mars 2009

Søndag - Das Wochenende ist ende.

Hei!

Da var helga over. Jeg kan virkelig ikke skjønne det. Det er som om vi legger oss på fredag, og står opp igjen på mandag, som Daniel sier.
Die Zeit geht zu schnell!

Det har egentlig ikke skjedd så veldig mye denne helga, men jeg er absolutt ikke misfornøyd. Det har blitt mest avslapping og prating med folk på nettet og face to face. Oyoy! Jeg overrasker ikke meg sjøl, altså. Tre språk på en gang. Det er faktisk mine überspesielle prestasjoner.

Jeg skal virkelig ikke påstå at jeg gleder meg til i morgen. Mandager er som sagt virkelig teite. De er så lange og slutter visst aldri. Men det blir ikke fredag denne uka. Jeg skal en tur på sykehuset, så da går det litt fortere. Gruer meg absolutt ikke til det.

I dag har jeg egentlig bare slappa av, lest bok (jeg blir ikke ferdig med den jeg holder på med), babla som sagt og trent. Jeg var i skikkelig leksehumør i dag, så det ble gjort unna omtrent alt som skulle for denne uka. Da har jeg masse tid til å øve til framføring i norsk, og til å skrive den tyskoppgaven. Vi skal ikke ha tysk denne uka, men vi skal skrive en oppgave i stedet. Gleder meg nesten. Det er faktisk morsomt å skrive.

Jeg tror ikke jeg skal plage dere med unødvendig prat. Tro heller jeg skal skrive noe mer fornuftig senere.
Nyt resten av kvelden, folkens!
Vi skravles!

Ingen kommentarer: