tirsdag 17. mars 2009

tirsdag - En liten oppdatering.

Hei

Her er nå jeg igjen. Jeg er treig som vanlig. Hehe. Der har dere meg i et nøtteskall!

So, was passiert?
Helga ble egentlig ikke brukt til så utrolig masse. Det er jeg i grunnen glad for. Jeg brukte imidlertid en del av søndagsnatta på å skrive tysk. Jeg trodde vi måtte levere inn den greia vi skrev på mandag. Men det måtte vi ikke. Vi trenger ikke før fredagen igjen. Gjett om jeg ble irritert! Jeg kunne faktisk ha sovet litt mer.

Mandagen var egentlig en ganske så trøtt dag. Men det skjønte sikkert de aller fleste. Det r ikke så innmari rart når man ikke får rukket å sove så utrolig lenge. Jeg tror faktisk jeg sov litt på ettermiddagen. Det var vel ikke mer enn en halv time, men godt var det uansett.

I dag var det en bedre dag enn i går, naturlig nok. Jeg overlever tirsdager mye bedre enn mandager. Jeg hadde matte de to første, ingen tysk, også stakk jeg rett bort på tilrettelagt. Der hadde vi det utrolig koselig som vanlig. Det er forresten utrolig kjipt at det ikke blir noe tyskmøte i morgen. Det skal være en forestilling vi skal bort å se på i kulturhuset. Men det kan da saktens bli spennende det også.

Da jeg kom hjem, spiste vi middag og bare slappa av. Så stakk jeg ut med Tonje. Det var kjempegøy! Vi snakka om ting som evt. Kunne gjøres og bare hadde det koselig. Tror faktisk vi begynner å bli en smule bedre kjent, men bare en smule enda. Alt til sin tid.

Ellers har det ikke skjedd så utrolig mye at det er noe å skryte av. Nå skal jeg bare ta det med ro og faktisk være oppe litt lenge. Det er onsdag i morgen og a starter jeg litt seinere en vanlig. Herlich!
Vi prates; tolle Menschen!

Ingen kommentarer: